Nabízíme efektivní řešení za rozumné peníze. Chceme s Vámi komunikovat napřímo, neschováváme se za zákaznická centra. O Vaše SVJ se budeme starat na profesionální úrovni a to v zajištění všech souvisejících služeb:

 

• vytvoření pasportů domu a jednotlivých bytových jednotek
• založení a vedení evidence vlastníků a uživatelů bytů
• zajištění archivace ekonomické dokumentace a dokladů
• vedení archivace technické dokumentace objektu
• zajištění a organizace Shromáždění Společenství

• vyhotovení měsíčních předpisů výše příspěvků do fondu oprav a záloh spojených s užíváním jednotek a provozem domu a jejich průběžná úprava dle potřeb a pokynů Společenství
• sledování zůstatku fondu oprav a hospodaření s ním dle pokynů Společenství
• stanovení pravidel pro rozúčtování nákladů na energie a služby v souladu s platnými předpisy a dle pokynů Společenství
• vyúčtování nákladů na energie a služby a jejich rozúčtování mezi jednotlivé vlastníky bytových jednotek dle platných předpisů
• evidence a kontrola úhrad předepsaných plateb, evidence pohledávek
• zasílání upozornění na prodlení s úhradou, popřípadě dle pokynů Společenství zasílání upomínek
• vedení podvojného účetnictví včetně zpracování účetní závěrky dle platné legislativy
• příprava podkladů pro zpracování daňového přiznání k dani z příjmu

• uzavírání smluv s dodavateli energií a služeb
• kontrola a úhrada dodavatelských faktur
• provádění plateb a komunikace s bankou
• zastupování vlastníků v komunikaci s dodavateli služeb, úřady a institucemi
• pojištění nemovitosti, zastoupení Společenství při likvidaci pojistné události
• zajištění provedení oprav či rekonstrukcí a s tím spojených výběrových řízení dle pokynů Společenství
• sledování a zajištění dodržování legislativních povinností vlastníka nemovitosti
• zajištění provozu objektu v souladu s platnými předpisy a vyhláškami
• smluvní zajištění havarijního servisu dle pokynů Společenství